TILAUS



HUOM! Tilaus ei vaadi rekisteröitymistä! 
Asiakas tilaa tuotteen verkkokauppamme sivuilta lisäämällä haluamansa tuotteen tai tuotteet ostokoriin. 
Tilauksen yhteydessä on ilmoitettava nimi, yrityksen nimi, y-tunnus (mikäli tilaajana on yritys), sähköpostiosoite, lähiosoite sekä puhelinnumero.



TILAUSVAHVISTUS

Tilausvahvistus lähetetään 2 arkipäivän kuluessa
 tilauksen rekisteröitymisestä

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT



Toimitukset Postin ja Matkahuollon palveluilla. Asiakas vastaa toimituskuluista, jotka sisältävät pakkaus- ja toimituskulut yhteensä.


MAKSUEHDOT



Maksutapana käytetään Verifone BlueCommerce maksupalvelua

TUOTE TILAPÄISESTI LOPPU



Jos asiakkaan tilaama tuote on tilapäisesti loppu, asiasta ilmoitetaan sähköpostitse tai puhelimitse. Samalla informoidaan, koska tuotetta on jälleen saatavilla ja tiedustellaan, onko asiakas halukas odottamaan uuden tuotteen saapumista.
 Suuresta valikoimasta johtuen emme pysty valitettavasti varastoimaan jokaista tuotetta itsellä.

TUOTETIEDOT

Pidätämme oikeuden viivästyneisiin toimituksiin ja hinnan muutoksiin. Mikäli verkkokaupan hintatiedoissa on selkeä inhimillinen virhe, pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotetta virheellisin hinnoin.  


PALAUTUSOIKEUS

*Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus Tuote on oltava käyttämätön ja avaamattomassa paketissa.(huolisitko "vähän" käytettyä tuotetta uutena?) 

Vaihto- ja palautusoikeusaika alkaa tavaran noutamisesta seuraavana päivänä. Jos päätät palauttaa tuotteen, ilmoita siitä viipymättä sähköpostitse. Saat palautusohjeen sähköpostitse. Emme lunasta palautuksia joista ei ole etukäteen sovittu.Emme myöskään lunasta postiennakkolähetyksiä!


HINNAT

Verkkokaupan voimassa olevat hinnat löytyvät verkkokaupasta tuotteen yhteydestä. Hinnat ovat verollisia hintoja sisältäen ALV:n 24%.



TAKUU

Noudatamme kuluttajasuojalain (38/1978) mukaista virhevastuuta. 
Takuupalautuksissa on otettava yhteyttä myjään ennen palautusta mahdollisen vian selvittämiseksi. Myyjällä on oikeus korjata tuotteen virhe ennen tuotteen korvaamista uudella. Emme vastaa mahdollisesta valmistajan myöntämästä pidemmästä takuuajasta. Takuuaika ei ole riippuvainen tuotteen varsinaisesta käyttöönottopäivästä, vaan se lasketaan kalenteripäivissä ostohetkestä lukien. Takuupalautukset lähetetään Postin asiakaspalautuksena Valomonsteri Oy:lle. Kysy palautusohjeet myyjältä. 

Takuupalautuksen yhteydessä on lähetettävä kopio kuitista, asiakkaan yhteystiedot sekä vikakuvaus. Vikakuvauksesta täytyy ilmetä, missä tilanteessa ja miten vika esiintyy ja onko se toistuvaa. 

Takuupalautettava tuote täytyy pakata hyvin. Huonosti pakatuissa lähetyksissä vaurioituneita tuotteita ei korjata eikä hyvitetä.
 Huom! Palautuslappuja ei saa liimata tuotteen myyntipakkaukseen!
 Takuu ei korvaa tuotteen väärinkäyttöä tai asennusohjeiden laiminlyöntiä, eikä asiakkaan toiminnasta aiheutuneita asennusvirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista.

 Aiheettomista takuupalautuksista veloitamme toimituskulut.

 Kuluttajasuojalain mukaisesti asiakkaan on ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.



VASTUU VAHINGOISTA



Kun tuote on asiakkaalla, Valomonsteri Oy ei ole vastuussa tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneesta vahingosta eikä myöskään vastaa valmistajan antamista virheellisistä tuotetiedoista. Valomonsteri Oy ei myöskään vastaa tuotteen laittomasta väärinkäytöstä aiheutuneista vahingoista. Ostaja käyttää tuotetta aina omalla vastuulla, ja vastaa itse tuotteen aiheuttamista mahdollisista vahingoista.
 


ASIAKKAIDEN YHTEYSTIEDOT JA TIETOSUOJA



Asiakkaan yhteystiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta eteenpäin. Yhteystietoja käytetään ainoastaan tuotteiden toimitusten yhteydessä sekä mahdollisissa takuu-, vaihto- ja palautustilanteissa.

NOUTAMATTA JÄÄNEET PAKETIT

Lunastamattomista paketeista veloitamme toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut ( 25€ )täysimääräisenä asiakkaalta laskulla jälkikäteen.Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen tuotteen palautus,  vaan ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).Näissä tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).Erääntyneestä laskusta lähetämme vain yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö.